Thursday, February 16, 2006

The Cure DeLuxe ReMastered !! UPDATE !!

Desværre meldes der om udskydelse af The Cure's næste omgang af re-mastered udgivelser.

Selve udgivelsen er rykket fra April til "Sommer". Og da sommeren traditionelt ikke byder på særligt mange udgivelser, kan man vel først forvente dem på gaden i August/September.
Udskydelsen skyldes at der arbejdes på nyt Cure matriale og at Robert Smith lige skal færdigøre The Glove's 'Blue Sunshine' deluxe sammen med Steve Severin. Et samarbejde om hvilket Robert Smith siger "we might kill each other" - Så det lover jo godt!

Næste Cure kul består igen af tre plader, nu er turen kommet til :

The Top (1984), Head on the Door (1985) og dobbelt albummet Kiss Me Kiss Me Kiss Me (1987).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aj, hvor irriterende!
jeg havde ellers syet en ny, sort top, jeg skulle have på, når 'The Top' skulle udkomme...
jeg håber jo på at barbizarre holder release party for de nye gamle cure-plader...

nu må jeg vente med at se de to DJ's der spiller så fede plader, og vente med at danse rundt i min nye top til 'Shake Dog Shake' i Stereobars kælder...
jeg havde ellers lovet mig selv, at vise dem min påskønnelse, hvis de vil spille den sang jeg beder om...
...nu må jeg gå på Märkbar istedet og lede efter ham Houmøller igen...

darkdreamgirl69

10:13 PM  
Blogger Unknown said...

Morissey er på banen ...

10:04 PM  

Post a Comment

<< Home